Magamról / About myself

Saját fotó
Üdvözöllek! Kovács Éva fotográfus vagyok. A legnagyobb hobbim a fotózás egyben a munkám is, de mellette mindig sok kreatív hobbim volt, többek között a varrás, a gyurmázás, a kötés, és a drótozás. Most a gyöngyök vannak soron, amelyekkel a fotós kreativitásomból is ízelítőt kaphatsz, ha végig nézed a blogra feltett képeimet.Köszönöm Domján Diának hogy megtanította a gyöngyözés fortélyait. Megtalálsz az aranyeva.100@gmail.com címen. ........................................................................................................................ Hi, I am Eva Kovács a photograph. This is not only my hobby, but my daily work as well. I had always lots of creative hobbies such as sewing, knitting, making small ceramic figures..etc. Now I am engaged with beads…Please see some photos in my blog. I thank to Dia Domján, my teacher for introducing me into the „know-how” of this art. You can find me at the mail address: aranyeva.100@gmail.com

2011. október 2., vasárnap

Peyote karkötők / Peyote bracelet



Minta/ Pattern : SzabóViktória  FDEkszer
Ezek régebbi munkáim,nagyon szeretem őket,a legutolsó a kedvenc, igaz kicsit elrontva,mert fordítva folytattam a mintát :) Van ilyen:o)

40 megjegyzés:

  1. Jajj de jól indul a napom! Nagyon szép lett mind! És úgy örülök hogy variáltál a színekkel. Hihetetlen, mennyire más hatása van ugyanannak a mintának más színekből megfűzve!

    VálaszTörlés
  2. Hi Eva,
    schläfst du auch mal?? boah das sind ja so viele und wunderschöne Armbänder. Ich bin absolut beeindruckt
    lg karin

    VálaszTörlés
  3. Az utolsónak a mintája nekem is régi kedvencem, a Te színösszeállításodban tényleg egészen más az összhatás. A tévesztés biztosan a tudatalattid "műve", mert így még egyedibbé vált:))

    VálaszTörlés
  4. Beautiful bracelets, excellent patterns.

    VálaszTörlés
  5. Hallo Eva,
    die Armbänder sind alle wunderschön, auch die Farbzusammenstellung! Einfach wunderbar
    lg Manuela

    VálaszTörlés
  6. És még ebben is szuper vagy! Gratulálok! Nagyon klasszak a karkötők.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek! Az utolsó a kedvencem, őszintén szólva elsőre nem is értettem, mi a "hibája". De akár hiba, akár nem ez a kis csavarintás teszi még izgalmasabbá, egyedibbé.

    VálaszTörlés
  8. Nem hiszem,hogy tudnék választani!Az utolsó színei fantasztikusak!

    VálaszTörlés
  9. Mind3 nagyon szép lett!! És hát igen, megint a színek összhatása....csodás!!!!

    VálaszTörlés
  10. Csodásak!!!!!! Nagyon-nagyon tetszenek!!!!

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű mindegyik, nekem a középső tetszik a legjobban!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  12. Preciosas !!! Me encantan !!!

    VálaszTörlés
  13. Nagyszerű mind a három, nagyon tetszenek, a színeik különösen.

    VálaszTörlés
  14. Hű! Egyik szebb, mint a másik, nagyon szuperek!

    VálaszTörlés
  15. Nyugtass meg Évi...azért néha alszol is ugye!?
    Isteni mind!

    VálaszTörlés
  16. Te han quedado las tres preciosas!!!

    VálaszTörlés
  17. All are beautiful. Congratulations!

    VálaszTörlés
  18. Gyönyörűek a peyote karkötőid! Gratulálok! Én is nagyon szeretem ezt a technikát.
    Évike! nagyon köszönöm a meglepetést!

    VálaszTörlés
  19. Szia Évi!
    Annyira gyönyörű ékszereid vannak, hogy mindig csak ámulok! Imádom a színvilágukat! Finomak, ízlésesek! Nagyon ügyes vagy!
    Nézegettem a mintáidat is, és le is mentettem belőlük egy párat, de csak azért párat, mert iszonyú lassú a netünk, de tuti, hogy még válogatok belőlük. :) Köszönöm szépen a lehetőséget, és azt, hogy megosztottad velünk!
    Gratulálok az ékszereidhez!
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
  20. Amikor megláttam a bloglistámban, hogy Te peyote karkötőket (többet is!) készítettél, akkor valahogy nem hittem a szememnek. De természetesen mind olyan EWA-s lett, nagyon tetszenek! :) Alíz

    VálaszTörlés
  21. Nagyon szép mindegyik, nekem az utolsó a kedvenc!!:)

    VálaszTörlés
  22. Gyönyörű szépek , és nem kis munka az elkészítésük !(Igazi meglepetés volt a számomra):-))

    VálaszTörlés
  23. Superb!I love peyote bracelets, and they are so nice!
    Greetings Manouscha

    VálaszTörlés
  24. Wanderful !!!! esto si que es harto trabajo y dedicacion.... te aplauso!!!!!!

    VálaszTörlés
  25. Eddig is sejtettem, hogy türelmes természet vagy, de azért ezek nem semmik. Érdekes mindhárom, de ha választanom kellene, a középsőre szavaznék :)

    VálaszTörlés
  26. Szia Ewa !
    Nagyon nehezen tudtam kommentet írni,végre sikerült !Minden munkád csodás !!!
    Sokat dolgozhattál a gyönyörű karkötőkön is!!!

    VálaszTörlés
  27. Cuánto trabajo!!! Un resultado excelente. Me encanta!!!

    VálaszTörlés
  28. Fantastic beadwork!!!!!!!!!!! congratulations!!!

    VálaszTörlés
  29. excellent bracelets!!!!! championship :)

    VálaszTörlés
  30. ...preciosossssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  31. ...preciosossssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  32. The peyote bracelets are lovely and the clasp works well on each bracelet so inspiring, thanks so much for sharing...1

    VálaszTörlés
  33. Nagyszerű lett mindhárom, egyébként nekem is a 3. a kedvencem! Imádom a peyote-t de nincs türelmem egy ilyen karkötőt megcsinálni! :)

    VálaszTörlés
  34. uuaaauuuu!! son preciosas! te han quedado geniales!
    Besos!

    VálaszTörlés
  35. Fel sem tűnt volna, hogy fordult a minta "útközben"! Szerintem így is csodálatos a minta, és a kivitelezés is!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...