Magamról / About myself

Saját fotó
Üdvözöllek! Kovács Éva fotográfus vagyok. A legnagyobb hobbim a fotózás egyben a munkám is, de mellette mindig sok kreatív hobbim volt, többek között a varrás, a gyurmázás, a kötés, és a drótozás. Most a gyöngyök vannak soron, amelyekkel a fotós kreativitásomból is ízelítőt kaphatsz, ha végig nézed a blogra feltett képeimet.Köszönöm Domján Diának hogy megtanította a gyöngyözés fortélyait. Megtalálsz az aranyeva.100@gmail.com címen. ........................................................................................................................ Hi, I am Eva Kovács a photograph. This is not only my hobby, but my daily work as well. I had always lots of creative hobbies such as sewing, knitting, making small ceramic figures..etc. Now I am engaged with beads…Please see some photos in my blog. I thank to Dia Domján, my teacher for introducing me into the „know-how” of this art. You can find me at the mail address: aranyeva.100@gmail.com

2012. április 10., kedd

Twinbelin medál / Twinbelin pendant

Még mindig TWIN!
It is still a TWIN!





27 megjegyzés:

  1. Ismét egy gyönyörüség. Imádom a narancs és lila keveréket. Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Hello darling!!!.... I am here again...I liked very much...and the colors too. I loved it!! See you on next time... bye..

    VálaszTörlés
  3. Nagyon mutatós lett, a twin gyöngyökkel is csodásakat alkotsz!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem a twin gyongyoket gyarto gyar kellene hogy adjon neked egy vagon mindenfele szinu gyongyot ajandekba amiert ilyen fantasztikus dolgokat alkotsz abbol a faramuci gyongybol:)
    Csodalatos lett ez a medal is.
    Szerintem van meg egy csomo otleted:)

    VálaszTörlés
  5. Látom, elég alaposan rákattantál erre a Twin gyöngyre:-) Nem is gondoltam volna, hogy ennyi lehetőség van benne. Ez a medálod is gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű ez a twin is!!! Hihetetlen, milyen csodákat hozol ki belőle nap mint nap!

    VálaszTörlés
  7. Nekem is nagyon tetszik !!!!
    Gyönyörű lett !!!!
    Hihetetlen a fantáziád nagyon sokféleképpen tudod megfűzni !!!!
    Én is talán ki tudom próbálni twin gyöngyöt, mert engem is nagyon izgat !

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Fantasztikusak a twin-nel készült ékszereid (IS), én még továbbiakat is szívesen nézegetek, olyan eredeti, szép ékszerek!

    VálaszTörlés
  10. Hú de szépséges a színe!!:)

    VálaszTörlés
  11. Fantasztikus ékszereket varázsolsz ezekből a gyöngyökből, gyönyörűszép lett ez a medál is!!!

    VálaszTörlés
  12. Mondom, amit mondtam....no és még droppok is vannak benne!
    Húúú...teljesen elgyengültem!

    VálaszTörlés
  13. Como siempre, un trabajo precioso ... me encanta!!!

    VálaszTörlés
  14. Szuper lett a medálod!
    De Te mindíg gyönyörűségeket alkotsz!!!

    VálaszTörlés
  15. Te ha quedado precioso!!! :)
    Miauuuubesitos guapa!

    VálaszTörlés
  16. Otra maravilla de las tuyas, me encantan los colores!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak tátom a számat! Csodaszép! Még nem is láttam ilyen gyöngyöt-de legalább élvezhetem milyen profin lehet használni!!

      Nálam lehet a hiba,hogy sokaknak nem tudok bejegyzést írni a blogjába vagy más is tapasztalt ilyesmit?

      Törlés
  17. Egyre jobban tetszenek ezek a twines medálok!! Nagyon klassz lett!!!! Szívesen megnézném élőben is!!

    VálaszTörlés
  18. Fantastic piece!!!very beautiful Ewa!!!I wish you a happy Easter!!!kisses from Greece.

    VálaszTörlés
  19. Fantastic piece! very beautiful Ewa!!!I wish you a happy Easter!Kisses from Greece.

    VálaszTörlés
  20. Gyönyörűeket alkotsz ezekből az "iker" gyöngyökből!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...