Magamról / About myself

Saját fotó
Üdvözöllek! Kovács Éva fotográfus vagyok. A legnagyobb hobbim a fotózás egyben a munkám is, de mellette mindig sok kreatív hobbim volt, többek között a varrás, a gyurmázás, a kötés, és a drótozás. Most a gyöngyök vannak soron, amelyekkel a fotós kreativitásomból is ízelítőt kaphatsz, ha végig nézed a blogra feltett képeimet.Köszönöm Domján Diának hogy megtanította a gyöngyözés fortélyait. Megtalálsz az aranyeva.100@gmail.com címen. ........................................................................................................................ Hi, I am Eva Kovács a photograph. This is not only my hobby, but my daily work as well. I had always lots of creative hobbies such as sewing, knitting, making small ceramic figures..etc. Now I am engaged with beads…Please see some photos in my blog. I thank to Dia Domján, my teacher for introducing me into the „know-how” of this art. You can find me at the mail address: aranyeva.100@gmail.com

2011. június 25., szombat

Lucky medál / Lucky pendant




Minta / Pattern : Ajne

20 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Nálam is listás:))
    Éva, miért ilyen lassú a blogod? 3-5 perc mire elmegy egy bejegyzés.

    VálaszTörlés
  2. Nagggyon ari vagy , hogy megfűzted és mindjárt hármat!!!
    Választani nem tudnék de a kék és a piros és a tört fehér nagggyon tetszik ebben a sorrendben!!!!
    Gyönyörűek!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek!!!Hol a cicus???Szombat van!

    VálaszTörlés
  4. Elképesztő milyen gyorsan tudsz fűzni!:)...és milyen gyönyörűen, mindegyik nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  5. Mesések,csak nézem irigykedve ezeket a csodákat!

    VálaszTörlés
  6. Mind a három nagyon tetszik.Nagyon szépek lettek.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek lettek, mind a három tetszik. Irigyellek a termékenységedért.
    De tényleg, hol vannak a cicusfotók?

    VálaszTörlés
  8. I love ... the ideal colors and beautiful pendants!!!
    Greetings!!!
    Lyra

    VálaszTörlés
  9. Very beautiful stars:-)
    Greetings-Halinka-

    VálaszTörlés
  10. Csodálatosan szépek egytől egyig!!!

    VálaszTörlés
  11. Jaj, de csodálatosak! Nagyon termékeny vagy, hogy csinálod!!?? Én is tervbe vettem csak még nem tudom mikor lesz időm!

    VálaszTörlés
  12. Fantasztikus trió, mindegyik nagyon szép, fenomenális vagy.

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű mindhárom!A kék tettszik nagyon!Én is fűztem már egyet és elkezdtem egy másikat ami kék lesz!

    VálaszTörlés
  14. Thats very elegant and extravagant,booth of them.
    Greetings Manouscha

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szépek!Én a kék színt szeretem a legjobban, de a többi is gyönyörű,gratula..

    VálaszTörlés
  16. Aztamindenit, hogy te milyen ügyes vagy! :)
    Mikor alszol? :))))

    VálaszTörlés
  17. Nálam is listát ez a minta. Most, hogy láttam nálad ennyi szép színben, még inkább kedvet kaptam hozzá! Gyönyörűek!!!:-)))

    VálaszTörlés
  18. Meseszépek!!!! Húúú Te aztán villám kezű vagy :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...