Magamról / About myself

Saját fotó
Üdvözöllek! Kovács Éva fotográfus vagyok. A legnagyobb hobbim a fotózás egyben a munkám is, de mellette mindig sok kreatív hobbim volt, többek között a varrás, a gyurmázás, a kötés, és a drótozás. Most a gyöngyök vannak soron, amelyekkel a fotós kreativitásomból is ízelítőt kaphatsz, ha végig nézed a blogra feltett képeimet.Köszönöm Domján Diának hogy megtanította a gyöngyözés fortélyait. Megtalálsz az aranyeva.100@gmail.com címen. ........................................................................................................................ Hi, I am Eva Kovács a photograph. This is not only my hobby, but my daily work as well. I had always lots of creative hobbies such as sewing, knitting, making small ceramic figures..etc. Now I am engaged with beads…Please see some photos in my blog. I thank to Dia Domján, my teacher for introducing me into the „know-how” of this art. You can find me at the mail address: aranyeva.100@gmail.com

2011. november 28., hétfő

A Bécsi Karácsonyi vásár / Viennes X-Mas market













2011.11.27.

18 megjegyzés:

  1. Tavaly voltam először a vásárban é nagyon tetszett, gyönyörű ilyenkor a város. Idén is megyek 11-én :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű képek! Szívesen megnézném élőben is:-)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű fotók; varázslatos hangulata van egy ilyen adventi vásárnak!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszépek a fotóid, varázslatos hangulatot adnak vissza.

    VálaszTörlés
  5. Én még nem voltam Bécsbe sem karácsonykor sem máskor !!!!
    Örülök a képeidnek mert legalább így egy kicsit bepillanthattam a ebbe a gyönyörű városba és látom a vásár varázslatos világát !!!!

    VálaszTörlés
  6. Szívfájdítóak ezek a képek!!Annyira gyönyörű ilyenkor Bécs!!Kár hogy nem lehettem ott!:-(

    VálaszTörlés
  7. Igazi Karácsonyi hangulata támad az embernek ha végig nézi ezeket a képeket. Csodálatosak, köszönöm neked, hogy megmutattad.

    VálaszTörlés
  8. Szuper fotók! Nekem már csak a hó hiányzik, mert a bécsi karácsonyi vásár akkor a legszebb. :-) De így is szívesen ott lennék.

    VálaszTörlés
  9. Igazán hangulatosak, és gyönyörűek a képek! Nekem a havas-kékes gömbös kép tetszik a legjobban, a technika miatt. Oldalról így szögben nagyon nehéz jó képet csinálni, hogy ennyi minden éles legyen, ráadásul gondolom fény sem volt sok. Gratula, :-) és köszi!

    VálaszTörlés
  10. Jaj, de szeretem én is ilyenkor Bécset! Annyira jók a képek, megint előttem van az egész, köszi!!

    VálaszTörlés
  11. Éva, megint jó volt Nálad nézelődni!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép képek, Bécsben már voltam, de karácsonyi vásáron még sajnos nem. De igy is élmény volt.:)

    VálaszTörlés
  13. Csodaszép a bécsi vásár! Szívesen lennék ott megint! :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép! Különösen jó most ezeket a képeket nézegetni, mert idén mi is megyünk!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó fotók! Ünnepi hangulatot varázsoltál, érzem a fahéj és forraltbor illatot is.

    VálaszTörlés
  16. Fantasztikus képek, a másik hely, ahová szeretnék egyszer eljutni! Majd egyszer!:)

    VálaszTörlés
  17. Bárcsak én is eljuthatnék ide..fantasztikusak a fotóid!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...