Magamról / About myself

Saját fotó
Üdvözöllek! Kovács Éva fotográfus vagyok. A legnagyobb hobbim a fotózás egyben a munkám is, de mellette mindig sok kreatív hobbim volt, többek között a varrás, a gyurmázás, a kötés, és a drótozás. Most a gyöngyök vannak soron, amelyekkel a fotós kreativitásomból is ízelítőt kaphatsz, ha végig nézed a blogra feltett képeimet.Köszönöm Domján Diának hogy megtanította a gyöngyözés fortélyait. Megtalálsz az aranyeva.100@gmail.com címen. ........................................................................................................................ Hi, I am Eva Kovács a photograph. This is not only my hobby, but my daily work as well. I had always lots of creative hobbies such as sewing, knitting, making small ceramic figures..etc. Now I am engaged with beads…Please see some photos in my blog. I thank to Dia Domján, my teacher for introducing me into the „know-how” of this art. You can find me at the mail address: aranyeva.100@gmail.com

2011. november 27., vasárnap

Florid medál / Florid pendant






52 megjegyzés:

  1. Ismét egy álomszép medál! Olyan csodálatos árnyalatokat tudsz összehozni, hogy csak nézem lenyűgözve!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez gyönyörűséges! ...és ezek a színek... - pompázatosak, így együtt!

    VálaszTörlés
  3. Una maravilla!!!! como todas las cosas que realizas.... besos.

    VálaszTörlés
  4. Micsoda alomszep szine van ennek a szepsegnek.NAgyon tetszik

    VálaszTörlés
  5. Precioso trabajo, los colores muy bonitos!

    VálaszTörlés
  6. Varázslatosan néz ki!!!!! Imádom a színeit!

    VálaszTörlés
  7. Fantasztikus! Gyönyörű a színvilága!!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szuper. Imadom ahogy osszerakosgatod a szineidet.

    VálaszTörlés
  9. Ismét csodaszépet készítettél!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon kedves ez a kis medál. Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  11. Precioso !!! Unos colores muy bonitos !!!

    VálaszTörlés
  12. Hú de gyönyörűűű!! Micsoda szín összeállítás :)

    VálaszTörlés
  13. Meseszép kis medál! Gyönyörű színe van! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  14. Wie das funkelt! Ein schöner Anhänger!
    LG Andrea

    VálaszTörlés
  15. Nagyon finom, szép színű medált csináltál! Gyönyörködtető!

    VálaszTörlés
  16. Magnifico trabajo....fantàstico y el color super lindo.....

    VálaszTörlés
  17. Mal wieder ein wunderschönes Teil.

    VálaszTörlés
  18. Nagyon eltaláltad a színeit a egyik kedvenc színösszeállításom nekem is !!!!
    Csodálatos lett !!!
    (Bocsi én sem tudok mindig írni mert 12 órát dolgozom és ha nappalos vagyok úgy elfáradok néha, még arra sincs erőm hogy a gépem bekapcsoljam .)

    VálaszTörlés
  19. Hi Ewa,
    wow so wonderful. Gefällt mir sehr gut.
    lg karin

    VálaszTörlés
  20. Felicidades es una obra preciosa! ;)
    Besitos artista!!

    http://themagicsworld.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  21. wow!!! sensational pendant! wonderful ... :) Warm greetings

    VálaszTörlés
  22. Ragyogóan szép medál, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  23. Precioso como todos tus trabajos.

    VálaszTörlés
  24. ...muy bonitoooooooo !!!!... me encanta !!

    VálaszTörlés
  25. Ismét egy finom kis nőies szépséget készítettél!!!

    VálaszTörlés
  26. Újabb gyönyörűség!!Gratulálok!!!!

    VálaszTörlés
  27. Nagyon "nőcis" gyönyörű darab lett!

    VálaszTörlés
  28. Ez is csodaszép! Hogy nem láttam én ezt eddig?

    VálaszTörlés
  29. Amazing colours and beautiful design.
    Greetings Manouscha

    VálaszTörlés
  30. Csodálatosan szép ez a medál. Nem hiába hogy a lila a kedvenc színem , de nagyon jól mutat!

    VálaszTörlés
  31. Divino!!! está precioso con esos tonos.

    VálaszTörlés
  32. Nagyon szép. Jó a szín összeállítás!

    VálaszTörlés
  33. I love these mentallions!It`s perfect!!!!
    I`m sorry I didn`t leave any comments all this time,but I had problem with my google account:(
    Now it`s ok.

    VálaszTörlés
  34. csodálatosan szép nem tudok megválni tőle elkérhetem a mintáidat? rögtön beleszerettem ahogy meg láttam egyszerűen fantasztikus ez az álmom ezt elkészíteni persze csak ha engeded mert gyönyörű

    VálaszTörlés
  35. csodálatosan szép nem tudok megválni tőle elkérhetem a mintáidat? rögtön beleszerettem ahogy meg láttam egyszerűen fantasztikus ez az álmom ezt elkészíteni persze csak ha engeded mert gyönyörű

    VálaszTörlés
  36. Andrea ide jelentkezz be https://www.facebook.com/groups/1066618923351233/ és az adminoktól megkaphatod a mintát ha a játékban részt veszel! Ewa

    VálaszTörlés
  37. Megvásárolhatóe a könyved? Forgalomba van ? mennyibe kerűl? én meg venném bele szerettem

    VálaszTörlés
  38. Megvásárolhatóe a könyved? Forgalomba van ? mennyibe kerűl? én meg venném bele szerettem

    VálaszTörlés
  39. Andrea a könyv készül ahogy forgalomba kerül ki lesz írva a Fc oldalra

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...