Magamról / About myself

Saját fotó
Üdvözöllek! Kovács Éva fotográfus vagyok. A legnagyobb hobbim a fotózás egyben a munkám is, de mellette mindig sok kreatív hobbim volt, többek között a varrás, a gyurmázás, a kötés, és a drótozás. Most a gyöngyök vannak soron, amelyekkel a fotós kreativitásomból is ízelítőt kaphatsz, ha végig nézed a blogra feltett képeimet.Köszönöm Domján Diának hogy megtanította a gyöngyözés fortélyait. Megtalálsz az aranyeva.100@gmail.com címen. ........................................................................................................................ Hi, I am Eva Kovács a photograph. This is not only my hobby, but my daily work as well. I had always lots of creative hobbies such as sewing, knitting, making small ceramic figures..etc. Now I am engaged with beads…Please see some photos in my blog. I thank to Dia Domján, my teacher for introducing me into the „know-how” of this art. You can find me at the mail address: aranyeva.100@gmail.com

2011. november 21., hétfő

Lylang karkötő / Lylang bracelet

Lányok!
Tegnap egy nagyon jó kis gyöngyös klubdélután volt amit Babra és Kriszta szervezett! Tényleg nagyon jó volt találkozni csak a blogolásból ismert gyöngyös társaimmal,én nagyon jól éreztem magam!!!
Köszönöm Ewa





58 megjegyzés:

  1. Én most nagyon, de nagyon sárga vagyok az irigységtől több okból kifolyólag is.

    1 - ott lehettél ezen a klubdélutánon

    2 - elkészíthetted ezt a csodálatos karkötőt.

    Nagyon-nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. ¡Precioso¡ Una maravilla, que bonitos los colores.

    VálaszTörlés
  3. Gyonyoru szep! Milyen jo lehetett osszejonni a blogos lanyokkal:))

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép! Mi az ott középen, ami be van foglalva? Tűzzománc?

    VálaszTörlés
  5. Meseszép!!!! Klubdélután, melynek eredménye egy ilyen szépség, kell ennél több:)?

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik ez a karperec.Csodaszep munka es az a cabochon is gyonyoru.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett, szép színes ebben a csúnya ködös időben és látom a Kriszta féle gyönyörű kerámia cabosont hímezted körbe. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  8. Jók az ilyen találkozók! Hihetetlen élményt ad......és a közös munka......csodálatos! Nem vagyok szakértője, de nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  9. Örülök hogy jól érezted magad !!!!!
    Csodálatosan szép lett a Lylamg karkötő ezt a technikát nekem is meg kell tanulnom !!!!
    Csak én "vidéki kislány vagyok a sok közül" és nehezen menne így fölutazgatni egy jó kis gyöngyös délutánra !

    VálaszTörlés
  10. che mertaviglia.bellissimo e pieno di colore mette allegria.
    Buona giornata
    Pinuccia

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörű lett!!Eszméletlen színe van!!!:-))

    VálaszTörlés
  12. Bámulatosan szép a karkötő, és csodaszép a kaboson!Fantasztikusak a színei, egyszerűen jó ránézni, még jobb lenne karra tenni...:)))

    VálaszTörlés
  13. Ez valami fantasztikus lett!
    Nagyon irigyellek érte, remélem az enyém is lassan kész lesz!

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörű lett a karkötő... és persze a közös munka ...bizonyára jól telt az időtök is...

    VálaszTörlés
  15. Gyönyörű lett, olyan különleges!

    VálaszTörlés
  16. Nyár a télben.....gyönyörű színek és profi munka!

    VálaszTörlés
  17. Fantàstico unos colores alegres ....precioso....

    VálaszTörlés
  18. Hú de jó kis vidám színekkel készített kari, nagyon tetszik!!:)

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szép lett!
    Én is szemezek a Kriszta féle kerámia kabosonokkal. Majd meglátjuk melyik kerül az én karkötőmre:))

    VálaszTörlés
  20. Nagyon szép és vidám. Gratulálok

    VálaszTörlés
  21. PRECIOSOOOOOOOOOOOOOO...MARAVILLOSOOOOOOOO... LINDÍSIMOOOOO !!!!!

    VálaszTörlés
  22. Lélegzetelállító szépség! Ez a kerámiakabosan valami pazar! :-)

    VálaszTörlés
  23. Fantasztikusan szép ez a karkötő, szuper jó színekkel, nagggyon tetszik!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  24. Great! I love colors and your beautiful work!

    VálaszTörlés
  25. Ez gyönyörűűűű!:) Én is akarok...:) sajna én is a "vidéki lányok" táborát növelem, így nem tudok ott lenne egy ilyen találkozón.....:(

    Eszméletlenül szépet alkottál!!!!:)

    VálaszTörlés
  26. Fantasztikus munka, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  27. Que bonita y que alegre! es perfecta!!!
    Besitos artista!!!

    http://themagicsworld.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  28. Nagyon szép lett! De úgy látom, hogy a kezdetekhez képest azért igencsak átváltozott. ;-) Annyira szép színes, vidám ez a kaboson.

    VálaszTörlés
  29. my favorite so far, very nice Ewa, very!!!

    VálaszTörlés
  30. Precioso brazalete y precioso cabu. Fantástico!!!

    VálaszTörlés
  31. Jaaaj, de gyönyörűűűűűű!!!!!! És a színe!!! Imádom!

    VálaszTörlés
  32. Thats very beutiful, and the colours are great!
    Greetings Manouscha

    VálaszTörlés
  33. A kabonochon is gyönyörű, amit befoglaltál, és az egész karkötő színvilága nagyon tetszik! Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  34. Gyönyörű ez is, mint minden munkád!

    VálaszTörlés
  35. Csodálatosan szép ! Olyan szakszerűen mondanak véleményt , de mivel nem szakmabeli vagyok így csak csodálni tudom a munkáidat mint ezt is ami annyira finom színben és formában egyaránt !

    VálaszTörlés
  36. Már régóta csodálom munkáidat...Ez a karkötő meseszép...Különleges darab! A mintáid is nagyon jók, köszönöm, hogy megosztod velünk,velem... már pár darabot én is megfűztem belőle, most töltögetem őket a vadi új blogomra...

    VálaszTörlés
  37. NAgyon szép,vidám lett,ügyes vagy nagyon!!!:))

    VálaszTörlés
  38. Es precioso,me encanta todo lo que haces eres una artistaza.
    Un besazo

    VálaszTörlés
  39. Hola Ewa,
    Un trabajo maravilloso!!!!!!!!
    besitos

    VálaszTörlés
  40. Qué vistoso, la pieza central es una maravilla!!!!!!
    Besitos.

    VálaszTörlés
  41. Ezt a karkötőt már egy csomószor megnéztem... annyira szép és virágos és jókedvű... Sosem hordok karkötőt, de ez a fantasztikus életöröm ami ebből sugárzik. No, az kell nekem.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  42. Mindig lehidalok, hogy hova tudod még fokozni a gyönyörűségeket!!! De el kell ismerni, nagyon tudod!!! :) Sok-sok gratula! :)

    VálaszTörlés
  43. Gyönyörű lett ez a kari!Tökéletes a színválasztás, nagyon szép, precíz munka!!Gratulálok!:)

    VálaszTörlés
  44. Espectacular !!! Me encanta el color !!!

    VálaszTörlés
  45. Nagyon szép, vidám színek, tetszik:)

    VálaszTörlés
  46. Mit is mondhatnék? Nekem ez maga a csoda. Komolyan gondolkodom rajta, hgy lementem az egyik képet háttérnek a laptopomra, annyira tetszik.

    VálaszTörlés
  47. Espectacular!!!!! Que colores!!!! Maravilloso!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...